Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2012 23:21 - ДАЛЕЧЕ, ДАЛЕЧЕ...
Автор: poppywoman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8119 Коментари: 23 Гласове:
12

Последна промяна: 05.07.2012 18:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

„В любовта няма никакъв грях.
Любовта е от Бога.
Всяка любов, която повдига човека,
иде от Бога.“
Петър Дънов




С вкус на въздишка и цвят на тишина,
поседна по покривите тъмнина.
Небето, накъса го на хиляди памуци,
попива с тях нечии капчуци.

Сладкодумница е тази, моята Луна.
Отново и пак, не иска да заспя.
Обича влюбените строфи на нощта,
но днес няма със какво да я теша.

Принцът, подарил ми бе сърце -
рубинено-червено стъкълце.
Топля го със устни, с дъх, с ръце,
ала зная, няма там любов да потече.

Още пазя, под клепачите си скрита,
приказка, в която ме обича.
Приказката във стомаха ми е свита
и в нея пак "мила моя" ме нарича.

Не съм красавицата, но сега ще спя,
и моля, принце, ти недей ме буди.
Краят на историята ще го проспя,
а в съня си, друг ще пренапиша с думи.

Ти си толкова далече, далече...
Може би зад сто слънца,
а аз обичам те, обичам те и вече
съм на други някакви си небеса...

Следва продължение...
Принцесата заспа, за съжаление.





Тагове:   любов,   приказка,   принцеса,   принц,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pontis - Най-искрени поздрави от мен
04.05.2012 08:11
и радост от твоето вдъхновение.
цитирай
2. mt46 - Поздрав!
04.05.2012 08:45
За хубавата далечност!...
цитирай
3. poppywoman - Стеф,
04.05.2012 09:19
не знам...дали да нарека един край вдъхновение...Радвам се, когато наминаваш. :) Пожелавам ти приятен ден! :)
цитирай
4. poppywoman - mt46,
04.05.2012 09:22
Хубава, хубава, ама далечност...:)
Приятен ден Ви пожелавам, с приказно красиви моменти! :)
цитирай
5. otherwise - Ще ми се луната да млъкне напълно. Понякога... Или поне когато е по-близо от всичко, което си струва.
04.05.2012 09:23
Пица? И рамо? Салфетка и всичко останало?

Няма да коментирам стихотворението, в което си се изляла - нежна, ранима и пряма. Просто те прегръщам. До болка. С разбиране. И те подсещам - минава, по ангелите, минава...
цитирай
6. poppywoman - Люси :)*
04.05.2012 09:36
смятам да не хабя повече салфетки...Нали има стихове, които могат да попиват...
А знаеш ли, колко ми се иска да не ме разбираш...или да е нямало какво да минава...
Прегрът, целуффф и хубаффффко...
цитирай
7. pontis - Не мисля, че ти си способна на край.
04.05.2012 09:47
Мисля, че си начало.
цитирай
8. poppywoman - Стеф,
04.05.2012 10:19
и аз вярвах, че ще си чета само началото, но приказките друг ги пише, да му се не знае...И имали край! /Пак да му се не знае :)/
цитирай
9. pevetsa - Още пазя, под клепачите си скрита, ...
04.05.2012 16:28
Още пазя, под клепачите си скрита,
приказка, в която ме обича.

Не отваряй мила твоите очи
в приказката с обич се унеси ...
цитирай
10. henzelski - Когато небесата се сменят,
04.05.2012 16:57
твоят полет в тях остава...
Настъпва вече друго време,
ала ти си остани такава -
на времето неподвластна.
Нека то минава покрай тебе,
и в далечината се стопява,
а във погледа ти сведен
слънчицето да изгрява... :)
цитирай
11. poppywoman - Алекс,
04.05.2012 22:43
широко съм ги затворила...:)

Поздрави и приятни почивни дни!
цитирай
12. poppywoman - henzelski,
04.05.2012 23:20
пише в книгите дебели,
че искриците изтлели,
няма как да се разпалят вече.
Смирено, в нестиховете си обаче,
може да се сподели или пък да се поплаче!

Поздрави, Краси, на теб и на планината, която толкова обичаш!
цитирай
13. henzelski - Попинз,
05.05.2012 07:50
не се дърпай кат' магарица на мост,
човекът, мила моя, не е толкова прост.
Нищо такова не пише в дебелите книги,
любовта никога, ама никога, не ни стига!
Нито пък искриците изтляват...
Обратното е! Те се размножават
и горят ни отвътре, изгарят,
сълзите и тъгите ни сподавят
и шепнат ни, че любовта е в нас
за нея няма край и няма власт,
която да и нареди: "Дотук бъди!"...
Искриците го пишат във сърцата ни.

Поздрави, Попинз, от изгряващото слънце над планината, което някой ден ще се отрази в очите ти със слънчевите си искри! :)
цитирай
14. poppywoman - Краси,
05.05.2012 11:26
Да, любовта е в нас и не умира,
просто в нещо друго се трансформира.
И не че не ни стига.
Стига ни и даже ни престига. :P
Затова раздаваме я, вече друга,
на цветенца, на животни, на задруга.

А магарицата, от своя мост,
не гледа с поглед празен, прост. :P :)
Тя на снопчетата утринни лъчи
се любува със сърце и със очи.
На всяко камъче в реката,
обича точиците от позлата.
На водното конче живее в крилата,
после се гмурка цяла в цветята...

Хубави почивни дни и слъчевко да ти е, Краси!

ПП: Да знаеш, завиждам ти благородно,
че си имаш Олдо :)
и че не е от тия,
дето те чакат в тепсия
и хоп като спагет -
право в гърло и напред
ни лук ял,
ни мирисал. :))))))))
цитирай
15. henzelski - ПП: Е, на
05.05.2012 19:02
тъкмо при Олдо отивам
и поздрави ще му предам
от теб. А пък да видим
какво ще отвърне...
Все още не знам.
Че и той е на "ти" с любовта,
всяка нощ му личи на горкия!
Тръгвам. Време е да вървя,
че доста път имам да бия. :)))
цитирай
16. poppywoman - ахахха Краси,
07.05.2012 13:44
ама нали беше малък тоз Олдо?!

Знаеш ли как било "Обичам те" на лъвски? - "Ай Ръф Ю" :)))))))))))))

Приятна седмицаааа!
цитирай
17. henzelski - Олдо каза:
07.05.2012 14:17
--Има тук едно животно,
дето много е самотно...
(Лъже, не му вярвай!)

--И то моли да го гушкаш,
обещава, че ще слушка!
(Ако се съгласиш,
получаваш мускулна треска.)

--Ти не си магарица,
тях аз да ги ям обичам...
Ти си много мила женица
и в любов аз ти се вричам!
(Подмазва се малкият...)

--Вярно, че не съм от тия,
дето ще те хапнат наведнъж.
Но пък готов съм от тебе да пия
аромат на цветя и узряла ръж.
(Малийййййй, същински Селинджър!)

--Както и да го погледнеш,
ти си доста апетитен залък.
На гърлото ще ми заседнеш,
а и аз още съм много малък.
(Да бе, да!)

-- "Обичам те" на нашия език
си е: "They love to eat!"... ;)
Но туй го казвам със намиг
и вярвам, че не те е яд!
(Ха, то само туй оставаше...)

-- Ще чакам да ми отговориш,
дали аз станал съм ти мил...
Приятна седмица не знам какво е,
но пожелавам ти я в твоя стил,
защото ти жена си стилна,
а виждам и любвеобвилна... :)))
(Ах, той бил същински бард!)

ПП: Разбира се, че е малък Олдо, но според лъвските критерии. Трябва да стане на 6, за да е потентен, а дотогава се брои за малък. Но отсега се вижда, че правилно се ориентирва малкият, нали? :)))))))
цитирай
18. poppywoman - Ахахахахаааааааааа
07.05.2012 14:52
Този Олдо ме уби,
смея се като че ли
била съм на стихо-театър.
Точно съм като за психиатър.
Колежките ми тука,
мислят, че съм луда.
Ама какво им разбират главите
на Олдо за любовта и бедите :))))))))
цитирай
19. henzelski - За Олдо и мен е чест,
07.05.2012 16:47
че най-хубавата усмивка
в бисерен смях днес
превърнахме. Без почивка
да редим стихове от зарана,
а ти цял ден да си засмяна!
:)))))))
цитирай
20. mitkaloto - И стихотворението е хубаво и ава...
08.05.2012 16:38
И стихотворението е хубаво и аватара също!
цитирай
21. poppywoman - mitkaloto,
08.05.2012 16:54
в този блог не се претендира, че се пишат стихове, но благодаря Ви! Пожелавам Ви приятна вечер! :)
цитирай
22. анонимен - Интересный Женский форум
24.10.2012 19:32
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=1922">тут</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. www.justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
23. анонимен - интересные статьи для женщин
01.11.2012 15:39
здесь на данном интернет-портале <a href="http://www.justlady.ru/articles-158208-kak-podtyanut-oval-lica">justlady.ru</a> собран громадный ассортимент умных статей на тему диет. на блоге все новости выложены всем желающим.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poppywoman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 75121
Постинги: 7
Коментари: 165
Гласове: 666
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол